In the spotlight: Mevrouwcake


Mevrouwcake is glutenfree bakery which made delicious glutenfree cakes and cupcakes. The owner is Tineke; a celiac living in Amsterdam. She started this company in January 2014 and the products are already sold in several places in the city. Her favorite products? The apple-cinnamon cake, red velvet cupcakes and cranberry bars. Are you curious about these products? You can buy them at the following places:

For more information check the website: www.mevrouwcake.nl


Or off ourse at the address of Mevrouwcake: Woestduinstraat 26 HS.



Mevrouwcake; de vrouw achter heerlijke glutenvrije cakejes en taarten die op verschillende plekken in de stad verkocht worden. Tineke woont in Amsterdam en heeft zelf een glutenintollerantie. Sinds 2014 verkoopt ze haar heerlijke glutenvrije lekkernijen. Hoogste tijd dus voor een mini-interviewtje op mijn blog.

Hoe kwam je op het idee om een glutenvrije bakkerij te beginnen?

‘’Het glutenvrij bakken heb ik eerst voor mezelf uitgeprobeerd (ik ben namelijk zelf gluten-intolerant). Ik ben begonnen met het maken van taarten, cakes en cupcakes voor familieleden, vrienden en kennissen. Ik kreeg veel reacties in de trant van “Lekker, niet van de echte te onderscheiden”, “We hebben ontzettend genoten van de prachtige taart. Hij ziet er prachtig uit en smaakt heerlijk”.
Dit alles inspireerde mij om voor een breder publiek glutenvrije baksels te bereiden. Ik zie het ook als een soort missie want ik weet als geen ander wat glutenallergie voor de betrokkenen betekent.’’

Wat is zelf je favoriete baksel?
‘’Appel-kaneeltaart met bruine boterfrosting, red velvet cupcakes, cranberry-repen’’

De producten van Mevrouwcake zijn op de volgende locaties beschikbaar:

En natuurlijk op het adres van Mevrouwcake: Woestduinstraat 26 HS



Nieuw in het assortiment van Mevrouwcake is een heerlijke, zachte chocoladetaart met een topping van vers fruit, creme fraiche en slagroom.

Voor meer informative kun je terecht op de website: www.mevrouwcake.nl







0 reacties:

Post a Comment

 

Newsletter

Blogger

BlogSociety

Meet The Author

Creative Commons-Licentie
Toestemming met betrekking tot rechten die niet onder deze licentie vallen zijn beschikbaar via www.glutenfreeamsterdam.com.