My first visit @ de glutenvrije winkel Amsterdam

Since last week Amsterdam has an entire glutenfree store ‘’de glutenvrije winkel’’. I was so glad with this news! Today I visited the store for the first time and unfortunatly I live on the other side of Amsterdam, because it was raining cats and dogs ;)
The store is well decorated and has many gluten-free products. I was happy to see that they did sell the genius bread, yum! I bought this bread and some other stuff. It’s great that the glutenfree options are spreading more and more over the city. I will definately visit this store again!

Ps. If you’re there, the Genius Bread is recommended!

Vandaag bezocht ik voor het eerst de Glutenvrije Winkel in Amsterdam. Helaas woon ik helemaal aan de andere kant van Amsterdam, dus het is wel een eindje fietsen door de regen. Het is een leuk winkeltje met verschillende glutenvrije producten. Ik was erg blij om te zien dat ze het Genius brood hadden, deze wilde ik al een tijd proberen. Naast het brood heb ik nog wat andere glutenvrije dingetjes ingeslagen. Ik ben zo blij om te zien dat er steeds meer glutenvrije mogelijkheden zijn in Amsterdam, en het makkelijker wordt om inkopen te doen. Dit winkeltje draagt er sowieso aan bij!


Ps. Het Genius brood is absoluut een aanrader! 


Wed: 10:00 -18.00
Thur: 10.00 - 18.00
Fri: 10:00 - 18.00
Sat: 10.00 -  17.00



0 reacties:

Post a Comment

 

Newsletter

Blogger

BlogSociety

Meet The Author

Creative Commons-Licentie
Toestemming met betrekking tot rechten die niet onder deze licentie vallen zijn beschikbaar via www.glutenfreeamsterdam.com.